torsdag 26 mars 2020

Löning

Äntligen ramlar det in lite medel på kontot.
Den här månaden blir det cirka 29 000 kr in på kontot.
Då den närmsta tiden kommer innebära lägre inkomst pga föräldraledighet kommer jag hålla igen på sparandet den här månaden.
Ett par tusen kommer nog trots allt föras över till Avanza.
Finns trots allt mycket jag vill utöka i, Investor, Castellum, Latour med mera.
Vilka det blir och till vilka belopp får jag återkomma till.

Vädret blir allt bättre här vilket bidrar till en enklare vardag.
Känns som man får mer energi till att hitta på saker efter jobbet.
Sommaren närmar sig och det märks även fast det är ett tag kvar.

Vad köper ni i dessa tider?

/AMK

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Fin lön!

    Visst är det svårt att välja vilka bolag som ska köpas denna månad. Är så många man vill fylla på i.

    Pappa betalar? - Bloggen om privatekonomi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta väldigt sent svar!

      Det är väldigt svårt. Jag har främst utökat mitt innehav i Castellum den senaste tiden.

      Radera