måndag 2 mars 2020

Måndag morgon

Måndag morgon eller kanske förmiddag är mer lämpligt att nämna.

En fullspäckad helg är över och familjen AMK är nöjda med dagarna.
Full fart men bara roligheter vilket gjort det till en väldigt bra helg.
Väldigt skönt att känna så och få med sig ny energi in till en ny vecka.

Kollade in innehavet nu och nu visar sig en hel del blåa siffror.
Har under förra veckan främst sett till att köpa en större post i Investor.
Spred ut köpen på 3 olika tillfällen och nu är Investor snart ett av mina största innehav tillsammans med J&J.
Har plockat en del medel från mitt buffertkonto som jag skrivet ett inlägg om tidigare.
Såg tillfälle att minska det kontot för att nyttja tillfället som varit och köpa på mig en del av det jag länge velat haft.
Känns om balansen på buffertkontot är i rimlig storlek för tillfället men jag kan nog tänka mig att ta ännu mer medel därifrån vid läge.

Nu blickar vi fram mot en ny och rolig vecka.

Ha det gott!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar