måndag 9 mars 2020

Start på veckan

Går vi in i ny arbetsvecka återigen.
Det blir några stycken på ett kalenderår trots allt.
Mycket tid och energi som läggs på ens arbete.
Tänk om ens investeringar framöver gör så man åtminstone kan gå ner i arbetstid.
Än är det ingen brådska då jag inte passerat 30 år men med tiden kommer jag nog vilja ha mer fritid.

Som jag läst och uppfattat det nu kommer raset på börsen fortsätta idag.
Tråkigt för egen del då jag är fullt investerad och jag vill alltid köpa när det blir ras.
Känns något bättre att handla under såna förutsättningar.
Får väl se hur länge dippen håller i sig för om några veckor är det löning igen.
De som investerar i det här läget skrattar säker gott om några månader 😅

Helgen har vart lugn och fin för egen del.
Fylld med ny energi i kroppen vilket är härligt.
Ha en bra start på veckan alla ni.

Ha det gott!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar