tisdag 14 april 2020

Ta mig i kragen!

För det första får jag be så mycket om ursäkt för den paus som bloggen gjort under en kortare period.
Det var inte planerat och därmed inte kommunicerat med er utan det blev tyvärr så.
Det har vart väldigt mycket annat på sistone och i takt med att jag inte gjort något särskilt med min portfölj har jag inte haft så mycket att uppdatera om och därmed lagt tid på annat.

Nu är tanken att jag tar ny sats igen och blir mer regelbunden som jag var förut.
Kommer inte ha särskilda dagar som jag uppdaterar på men hoppas uppnå minst 4 inlägg i veckan.

Det är fortsatt högt och lågt innehåll och det är alltid mina egna tankar som jag delar med mig av.
Jag är aldrig något facit (kanske snarare tvärtom 😉) men jag vill vara väldigt transparent i mina inlägg.

Nu ta vi ny fart, på återhörande.

Allt gott!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar