torsdag 30 april 2020

Utökar flera innehav

Det blev några transaktioner denna torsdag.
Hade egentligen inte tänkt det men hade ett sådant köpsug så det var tydligen dags.
Var också sugen på att plocka in något nytt i portföljen men så blev det inte.
Har flera poster som jag vill utöka i först och främst för balansens skull och så fick det bli.

Utökade mina innehav i:

  • Nordea
  • Swedbank
  • Latour
  • NIBE

Pratar inte om några större belopp direkt men med tiden blir det en del till slut. 
Kommer uppdatera er hur stor andel respektive innehav har i min portfölj framöver. 
Kul att jämföra mot hur det såg ut mot start. 

Tycker ni dagens köp var "tråkiga"? 🙈

Blir en kortare arbetsdag idag då flera kollegor redan rundat av sin arbetsdag. 
Blir tomt på kontoren och det ger en känslan av att helgen är nära.

Alltid skönt med en förlängd helg även fast det kan innebära att arbetsuppgifter hopar sig. 

Nu är det snart dags att bege sig hemåt till familjen och njuta av ledighet.

Ta hand om er, allt gott!

/AMK


1 kommentar:

  1. Jag lyckades få ett lån på 950.000 kr mellan privatpersoner på Michel Combaluzier, villkoren är bra liksom metoden för återbetalning. Det är verkligen allvarligt. Om du också behöver ett lån mellan individer. Här är hans E-mail: combaluzierp443@gmail.com





    Jag lyckades få ett lån på 950.000 kr mellan privatpersoner på Michel Combaluzier, villkoren är bra liksom metoden för återbetalning. Det är verkligen allvarligt. Om du också behöver ett lån mellan individer. Här är hans E-mail: combaluzierp443@gmail.com

    SvaraRadera