måndag 27 januari 2020

Portföljens utveckling vecka 4

För första gången sedan jag började med veckouppföljning har jag röda siffror på denna graf.


Aldrig roligt men inget att vara orolig för.
Det kommer alltid gå upp och ner ibland och det är bara naturligt.

Den som gick sämst under veckan var MTG aktien.
MTG och Huya avslutade sina förhandlingar om samarbete på den kinesiska marknaden.
Det drabbade kursen starkt och som mest var den nere på cirka 20 % negativ utveckling.

Bäst den här veckan va nog Castellum för mig som steg efter rapporten.
Vilket gjorde att min köporder inte gick igenom för den summan jag tänkt.
Får se hur kursen rör sig idag och om jag lägger om ordern.

I övrigt utökade jag väldigt lite i Kindred under veckan då jag hade LITE likvida medel kvar på Avanza-kontot och då tycker jag det är bättre att handla för det.

Rolig vecka väntar och AMK ska göra fler köp kommande veckor.

Uppdaterar som vanligt om mina köp (hittills har det inte blivit något sälj).

Ha en bra vecka!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar