torsdag 27 februari 2020

Äntligen lite snö

För egen del klarar jag mig bra utan någon snö men för barnens del är det roligt när pulkorna med mera äntligen kommer till användning.
Där jag bor har det knappt vart någon snö under hela vintern men senaste tiden har det blivit vitt på marken.
En annan nöjer sig gott och väl om det är snö på julafton och sen är det bra....

Nu blir det fram med pulkorna efter jobbet och förhoppningsvis till helgen om det ligger kvar.
Man minns ju den tiden själv när man var barn.
Fanns inget bättre än att åka snowracer, pulka, stjärtlapp eller bara rulla ner för backen.
Många goda minnen från flertalet timmar ute i snön 😃


I övrigt är det sjukdomsfritt i familj AMK!
Enorm glädje att kunna skriva det 😂

Den här dagen kommer jag säkerligen kika in flitigt på Avanza för att följa utvecklingen.
Vart några spännande dagar nu med nergång och vi får se när det vänder.
Jag blir alltid lite sugen att handla när det är lite nedgång.
Har som jag skrev igår handlat Investor och Latour under dessa tider.
Är väldigt nöjd med att äntligen köpt in mig i Investor.
Nu ska jag bara fortsätta utöka det innehavet tills det blivit en stor post.

Ha det gott!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar