onsdag 26 februari 2020

Köpte lite Investor

Med gårdagens fortsatta nedgång valde jag att köpa en del Investor trots allt...

Blev 2 stycken köpordrar men nu är man ägare till 19 stycken aktier i Investor och fler kommer det bli.
Har för avsikt (som jag skrivit massor med gånger) att göra Investor till en stor post i min portfölj.
Kan nog bli så att jag fortsätter utöka under veckan om kursen fortsätter neråt.
Rör den sig till och med neråt 500 kr blir det till att köpa igen.

I övrigt passade jag på att utöka lite i Latour. 
Samma som för Investor kan det bli ytterligare köp i slutet av veckan om kursen fortsätter som nu. 
Lönen ramlade som sagt in på kontot idag så nu finns det mer att röra sig med. 

Det är spännande att följa börsen utveckling de kommande dagarna för att se vartåt det barkar. 

Fortsätter det neråt kommer åtminstone jag att fortsätta utöka mina innehav. 

Ha det gott!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar