måndag 10 februari 2020

Portföljens utveckling vecka 6


En vecka med blåa siffror är alltid en bra vecka.

Slår inte index men är ändå helt klart nöjd med veckan som varit.

Bäst utvecklingen under veckan har Nordea stått för.

I fredags passade jag på att utöka mina innehav i Latour och NIBE.

Idag kommer jag lägga en köporder på att utöka mitt innehav i Castellum då jag oväntat i helgen fick in cirka 2500 kr extra.

För den hundralappen som blir över från köpordern lägger jag på Klövern som är ett väldigt litet innehav för min del men där jag köper för de små beloppen som blir kvar från andra ordar.

Nu kickar vi igång arbetsveckan och hoppas att det blir en bra sådan.

Ha det gott!

/AMK

1 kommentar:

  1. Jag lyckades få ett lån på 950.000 kr mellan privatpersoner på Michel Combaluzier, villkoren är bra liksom metoden för återbetalning. Det är verkligen allvarligt. Om du också behöver ett lån mellan individer. Här är hans E-mail: combaluzierp443@gmail.com

    SvaraRadera