torsdag 13 februari 2020

Torsdagstankar

Hej på er!

Torsdag och det var några veckor sedan familjen AMK tog sig igenom en hel vecka utan sjukdomar, den här veckan är inget undantag.
Finns väl en anledningen varför februari kallas vabruari för småbarnsföräldrar.
Slit och släp och mycket ompysslande som tär på krafterna men det är bara att bita ihop.
Vi går mot ljusare tider vilket alltid är förhoppningsfullt.

Igår kom Kindred med besked om utdelningssänkning vilket inte är så konstigt med vinstvarningen som har utfärdats.
Idag kom istället besked att NIBE höjer sin utdelning.
Överlag känns det som min portfölj främst drabbats av sänkningar eller åtminstone att det var kraftiga sänkningar vilket är tråkigt.
Är inte med på tåget EVO som syns i twitterflödet konstant, sen på bollen där kanske.

Annars håller jag modet uppe och ser till att överleva dagen för att kunna vakna upp till en fredag igen.
Aldrig fel med fredagar....

Nåja nu är jag lite väl deppig.
Det är inte så hemskt och överlag klarar man sig väldigt bra.

Upp med humöret och sikta framåt.

Ha det gott!

/AMK

2 kommentarer:

  1. Hej AMK.
    Känner igen det där med vabruari - är själv småbarnsförälder och det är svårt att hålla sig på benen ibland!

    Jag änkte lägga till din blogg i mitt bloggflöde och ville kolla om du är intresserad av ett länkbyte!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,

      Kul att du hittat hit.
      Absolut lägger jag till din blogg.
      Blir kul att följa dig!

      /AMK

      Radera