torsdag 19 december 2019

Decisive Dividend




Köpte in mig i Decisive dividend som tillverkar vedeldade spisar för den nordamerikanska marknaden och designar och distribuerar även slitdelar inklusive avledningsventiler, slipmaskiner, hammare och slagstänger och kylgaller för cement-, gruv-, aggregat- och kolindustrin världen över enligt Avanzas beskrivning om bolaget.

Det är ett bolag som är under tillväxt och jag har läst mycket fakta om företaget på gustavsaktieblogg (länk till inlägget) som dessutom intervjuat företaget. Jag upplever det här som ett spännande tillväxtbolag med månadsvis utdelning som passar väldigt bra i min portfölj.

Och nej det är inte Gustavs ansvar om det blir en bra investering utan det är jag själv som tar beslutet att investera här. Jag ser Gustavs inlägg som en väldigt bra sammanställning av företaget som är till bra grund för beslutet att investera eller ej.

Känns även bra med en diversifiering av marknad i min portfölj då den till stor del består av svenska företag.



/AMK

3 kommentarer:

  1. Spännande bolag, har inte koll på dem men ska lägga till dem på läslistan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker de är spännande så kan vara värt att följa.

      Radera
  2. Jag lyckades få ett lån på 950.000 kr mellan privatpersoner på Michel Combaluzier, villkoren är bra liksom metoden för återbetalning. Det är verkligen allvarligt. Om du också behöver ett lån mellan individer. Här är hans E-mail: combaluzierp443@gmail.com

    SvaraRadera