onsdag 4 december 2019

Utdelning


Min första utdelning!!!

Den 21 november 2019 plingade det till i telefon med notis från Avanza. Allaminakronor hade fått sin första utdelning på hela – håll i er nu – 139,05 kr!

Haha givetvis inget märkvärdigt på det stora hela men ändock en rolig händelse i den annars så dystra novembermånaden.

Är datumet för den första utdelningen ett datum man kommer minnas som sina barns födelsedagar? 😉 

Kommer jag få frukost på sängen den 21 november 2020 och vem serverar den, kommer min familj gemensamt sjunga någon glad visa, kommer det serveras tårta osv…

Svaret sitter jag inte inne på idag men jag ser fram med spänning mot framtiden. 



/AMK

4 kommentarer:

  1. Snyggt. Ja det är bara och tatuera in datumet i svanken 🤣

    Men kul, får se när min första trillar in. Väntar med spänning

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja absolut!

      Ja det är en skön känsla när det plingar till med utdelningen.

      Radera