fredag 6 december 2019

Inspiration bra poddar/bloggar


Efter snart en vecka som bloggare tar jag gärna emot lite tips om jag har några läsare 😇

För att få till mig mer kunskap och höra andra åsikter är jag intresserad av bra poddar om börsen.
Jag har lyssnat enstaka avsnitt på Börspodden, Sparpodden, Kvalitetetspodden som jag hittat på 
topplistan (antagligen ett tecken på att de är bra)...

Podd är ett bra sätt att få till mig information då jag ofta har något i görningen och vill nyttja så mycket tid som möjligt till att inhämta information. Bilkörning, matlagning, städning med mera är perfekta tillfällen för mig att lyssna på poddar som kan utöka min kunskapsbank.

Har ni något förslag och vad brukar ni lyssna på? Är det en särskild podd eller en särskild person man ska hålla utkik på för att få matnyttig information?



Är ni några andra bloggare om investeringar här inne får ni gärna kommentera med länk till eran blogg så lägger jag till er på min blogglista.

Kommer garanterat gå in och läsa på era bloggar också för att inspireras av er alla duktiga som redan är igång med bloggandet. Finns mycket kunskap och tankar därute som jag mer än gärna tar del av. 

Under helgen tänkte jag presentera en sammanställning på min portföljs utveckling som blivit under den korta tid jag ägt den. Kika gärna in under helgen om ni är intresserade över hur starten gått.

/AMK

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset... Håller med dig om ditt inlägg. Poddar är bra när man gör annat.

    Avanzapodden gillar jag. Men ska nu börja lyssna på kvalitetspoddden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aldrig fel att få lite nya inspel och att effektivisera och nyttja all tid.

      Radera
  2. Jag lyckades få ett lån på 950.000 kr mellan privatpersoner på Michel Combaluzier, villkoren är bra liksom metoden för återbetalning. Det är verkligen allvarligt. Om du också behöver ett lån mellan individer. Här är hans E-mail: combaluzierp443@gmail.com

    SvaraRadera