lördag 28 december 2019

Portföljens utveckling vecka 52

Hej på er!

Den senaste tiden har bestått av mycket ledighet och röda dagar.

Tänkte ändå redovisa hur utvecklingen av portföljen blivit under veckan, vill hålla transparensen för er.


Den här veckan har det inte hänt något särskilt direkt.

Den senaste tiden har jag utökat mitt innehav i Kindred och Akelius. Förhoppningsvis kan jag lägga in lite mer pengar i sparandet och då kan det bli ett nytt innehav. Har ännu inte bestämt om jag ska gå för något nytt eller fortsätta utöka innehaven i mitt befintliga.

Finns det att fundera på det fortsatt... Finns några jag vill köpa men som är ATH och då tar det lite emot att handla i de lägena. Intalar mig själva att kvalité kommer kosta och så ska det väl vara också.

Om några dagar kommer jag redovisa hur utvecklingen vart under december månad. Överlag har det vart en bra månad på börsen så det blir nog ganska roliga siffror för egen del.

På återhörande!

/AMK

2 kommentarer:

  1. Vilka aktier har du på din bevakningslista?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett gäng men bland annat Investor, Latour och Holmen. Kommer lägga ut ett inlägg om alla som finns på listan.

      Radera