måndag 16 december 2019

Portföljens utveckling vecka 50


Det blev tyvärr ingen uppdatering om portföljens utveckling under helgen som planerat, ber så mycket om ursäkt för det men livet kom emellan! 😇

Som ni ser i grafen var portföljen som lägst i onsdags för att därefter vända och avsluta som högst på fredagen vilket var skönt lagom till helgen.

Ligger något under Index men det är bara att ta ikapp...

Som jag nämnt förut är inte indexet det viktigaste för min portfölj eftersom jag främst jobbar mot utdelningarna men det gör ingenting om det går bra här också.

Det har inte blivit några köp på sistone på grund av dåligt sparande under december månad. Lämpligt nog kommer lönen för min del nu på fredag så några eller något köp kommer bli av under kort.

Sneglar främst på att köpa Latour härnäst men det beror på kursen...

Framtiden är spännande och snart är det dags att ta nya tag inför 2020.

Allt gott!

/AMK

2 kommentarer:

  1. Skönt att avsluta veckan på topp och härligt med lön på fredag! Jag får tyvärr vänta till på måndag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen skön känsla och snart dags för nya inköp :)

      Radera