söndag 29 december 2019

Familjetid

Hej på er!

Dessa dagar bara försvinner sedan julafton och snart är det dags för det nya året.

AMK spenderar mycket tid med familjen, vänner och släktingar den här perioden.

Många man vill hinna med att träffa och många aktiviteter man vill hinna genomföra.

Där familjen AMK bor har det ännu inte kommit någon snö så pulkorna står kvar i förrådet.

Hoppas det kommer lite snart så vi kan ge oss ut och härja i snön.

Imorgon blir det inhandling av nyårsmaten. Får se vad den summan kommer landa på men det kommer nog bli rätt dyrt. Vissa dagar ser vi till att göra lite extra av och nyår är en sådan dag för min familj.


Den aktie som hittills utvecklats mest positivt är MTG. Den jag vid köpet var mest tveksam till och redan funderat över dess framtid. Än så länge får den ligga kvar så följer jag dess fortsatta utveckling.

Kommer sammanställa hur utvecklingen vart sedan jag börjat vilket jag ser framemot.

Allt gott!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar