tisdag 31 december 2019

Gott nytt år!

Gott nytt år alla kära läsare!

Är så glad att jag är igång med mitt sparande igen.

Är så tacksam för alla kommentarer och diskussioner här och på twitter.

Känns som man hittat ett nytt ”community” med likasinnade som ger mig stor inspiration.

Det finns så många kunniga som delar med sig på olika sätt.

Jag följer en del på twitter och läser en hel del bloggar (finns länkade i läslustan).

Känns som jag går in i 2020 med full fart gällande sparandet och att det bara kommer bli bättre.

Känns som jag kommer kunna utvecklas massvis med allt som finns runt om.

Ta nu hand om varandra idag och alla andra dagar.

Familjen AMK kommer spendera dagen med vänner och god mat.

Vi hörs under 2020 igen.

Ha det bäst!

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar