fredag 13 december 2019

Fredagsfeeling

Äntligen fredag igen och jag är mer än redo för helgen igen  😃

5 arbetsdagar kvar tills lite längre ledighet över jul/nyår.

Ena barnet har haft luciafirande på förskolan och det värmer i ens hjärta att se stoltheten och glädjen.


De gångerna jag vart inne och kollat till portföljen idag är det mest blåa siffror.
En väldigt bra dag och säkert en av de bättre för min egen del, troligtvis den bästa.
De enda som visat upp nedgång i mitt svenska innehav är Akelius och Castellum senast jag var inne och kikade (kan hunnit ändrats innan inlägget publicerats).

Vissa dagar är klart bättre än andra och denna fredag känns kanon trots att det är den 13:e. Är dock inte vidskeplig på något vis så det berör mig inte.

Efter jobbet blir det en sväng förbi systembolaget för att inhandla något gott till helgen. Istället för alkohol hade jag kunnat lägga de pengarna på aktier och låtit det växa men ibland måste man unna sig. Det gäller att hitta rätt balans i livet och där har jag mer att fundera kring med tids nog ska jag nog hitta vad som passar mig.

Vill önska er en trevlig Lucia och trevlig helg! 😊

Imorgon eller söndag kommer ett inlägg på bloggen som visar hur portföljen utvecklat sig under veckan.

/AMK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar